luni, 16 martie 2015

Flori...

Doamnele,domnișoarele,mamele și bunicile,cu toate preferăm să primim flori.Florile sunt accesoriile cele mai de preț și au cel mai scump pafrum,dacă acestea la rîndul lor au fost oferite din inimă.Probabil că fiecare fiecare fată în viață a spus fie că în fața unui băiat,fie ca în fața prietenelor sale că nu preferă să primească flori.Este cel mai fals lucru pe care îl poți auzi de la o fată.Cauza din care a menționat acest lucru este că nu vrea să te pună la cheltuieli sau s-a jenat.Însă tu,băiat,bărbat,indiferent de ceea ce auzi,fă un gest viril și oferă-i acest accesoriu mult dorit.Am făcut și eu parte din acest grup de fete care spuneau că nu adoră florile,pentru ca mai apoi să întîlnesc un bărbat care să acționeze fără o mulțime de întrebări și am îndrăgit florile.Le-am îndrăgit fiindcă mă completau atît de frumos cînd le țineam în mînă și mă teleportau în lumea lor fragilă.Mă adresez bărbaților și băieților care consideră că fetele lor nu adoră florile și vă sfătui să nu le ascultați,deoarece orice floare închinată unei femei își lasă o amprentă în inima ei,și cu orice floare dăruită probabilitatea că o vei cuceri sporește.Așadar,dacă dorești să îi cunoști feminitatea și să îi atingi sufletul ,dăruiește-i flori.Însă să crezi că dacă i-ai dăruit flori ea se va lăsa cucerită,eșuezi.Acest gest va fi doar un supliment la ceea ce trebuie să mai faci.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu